Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Belajar hormat sikit leh tak???
09 April 2012 | 6:42:00 PM | 0 weird people

Hye followers.....Hari nie Miss Iqah nak meluahkan sikit ketidak puasan hati Miss Iqah pada yang memang Miss Iqah dah pendam lama cangat nie....Mungkin ada gak salah dari pihak Miss Iqah tapi nie hanya lar luahan hati semata-mata k....Harap takde sapew-sapew pon terasa...Entah kenapa lar kan sesetengah orang nie tak tau nak hormat kengkawan sendiri kan...Biasa lar bila masuk ting 6 subjek yang diambil tue kadang2 berbeza nagn rakan-rakan sendiri....

Tapi Miss Iqah kadang-kadang memang terasa lar bila kengkawan Miss Iqah sindir Miss Iqah bila Miss Iqah salah dalam menggunakan bahasa melayu.....Mungkin memang Miss Iqah nie orang melayu.memang ar fasih cakap dalam bahasa melayu tapi bila terpaksa bagi idea dalam bentuk tulisan atau pembentangan memang b.m Miss Iqah tak bapew baik....Tapi tak payah lar nak ketawakan sampai nak bagitau kat satu kelas yang b.m Miss Iqah nie teruk.....Memang Miss Iqah dapat A+ dalam b.m tapi skunk Miss Iqah ngah amik Math S lar memang tak tau langsung lar tentang apew yang korang belajar dalam b.m tue....

So tak payah lar sampai nak keji Miss Iqah sebegitu teruk sekali.....Satu ag masalah ketidak puasan hati Miss Iqah ialah bila kengkwan mentertawakan cikgu-cikgu yang mengajar kitaorang.....Tak semestinya cikgu tue dia sempurna dalam pelbagai segi.....Kadang-kadang normal lar bila dia ada melakukan kesalahan....Tapi tak yah lar nak ketawakan cikgu tue sampai sakit perut korang......Dah ketawakan tak puas plak pegi ajuk apew kesalahan cikgu tue berulang-ulang kali lepas cikgu tue kuar dari kelas....Tolong lar wei......Cikgu tue yang bagi ilmu kat kita....Kita dah ar tengah menuntut ilmu dari dia korang pegi buat sesuka hati korang jew....

Jadi pada sesiapa yang terasa lepas baca entri Miss Iqah nie diharapkan dapat lar maafkan kalau ada kesalahan penggunaan kata atau terkena kat batang hidung sesapew....Tapi ini lar yang sering terjadi di sekeliling Miss Iqah sampai kadang-kadang Miss Iqah pon sakit hati tengok apew yang diorang buat tue....

Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay