Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
ALLAH kan ada!!!!!
25 June 2011 | 5:02:00 PM | 0 weird people
Allah penah kata sabar tue azimat terpenting bg kaum Muhammad......Jadi skunk nie saya kena belajar tuk ag kuat bersabar ngan perangai awak.......Bersabar,bersabar.bersabar,bersabar dan terus bersabar tuk memastikan awak disamping saya hingga ke akhir hayat.....Orang kata nak pertahankan jodoh mmg susah tpi klu kita percaya tue jodoh yang ALLAH utuskan tuk kita so kita kna lar usaha tuk berubah dan bersabar......Sebb kadang ALLAH bg bnyak ujian kat kita tuk pastikan kita btul2 inginkan seseorang atau hanya tuk main2.......Jdi sekarang tugas saya,saya kna bersabar ngan ujian ALLAH disamping bersabar ngan karenah awak.....Sebbnya ALLAH kata setiap orang yang bersabar akan dapat gnjaranya.........Biar lar orang nak kata apew tpi saya kna sabar dan trus bersabar.......Saya kna sabar klu nmpak awak ngan pompuan tue,kna sabar klu awak ngan pompuan laen,sumenya saya kna sabar.......Sbb klu kedua2 kita jdi api dalam satu2 hubungan,hubungan tue takkan berkekalan lama......Jadi saya kna jdi macam seseorang yang saya amat rindu......Kwan baek saya kata saya kna kuat dan terus bersabar macam mana kawan baek saya selalu buat.......Dia kata sabar tue lar jalan terbaik tuk perkukuhkan hubungan yang dah lama kitaorang bina......Jdi kpada SYAKILA,tima kasih sbb selalu ada disamping saya.......Dan saya akan jdi kuat macam awak n bersabar macam awak demi dia......Tpi awak tolong doakan saya k........

Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay


Spectacles Archieve
Spectacles moment


Credit
Big thanks tu them

Blogskin : SHAAA
Re-edit : Miss Eyqa
Tutorial : Izyan, Afiqah Junizan, Izzat Azhar