Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Aku tak berhak tuk Dia!!!
28 May 2012 | 3:45:00 PM | 1 weird people


Hye sume followers n bloggers....Mesti korang tertanya2 kan napew lar Miss Iqah letak gambar orang tengah bersedih.....Yew lar petang nie Miss Iqah terpaksa membukka kembali diari buruk yang dah lama tersimpan dia dalam hati hanya tuk memberitahu seseorang kebenarannya....

Nak tau sapew dia????Sapew lagi klu bukan Hafiz Amar tue....Sampai dia suh Miss Iqah menceritakan segala2nya....Jadi Miss Iqah terpaksa buka peti buruk didalam hati Miss Iqah supaya dapat bagitau segala2nya kepada dia...

Dah lupa dia yang mana????Ala koranng nie cepat betul hilang ingatan kan....Huhuhu....Biar Miss Iqah ceritakan kembali serba sedikit pasal pakcik nie.....Sapew ag klu bukan pakcik chumel yang Miss Iqah citerkan baru2nie.....Nak tengok dia yang mana????G ar tengok kat entri nie....Hafiz Amar.....

Jadi korang dah tengokkan...Kepada dia lar yang Miss Iqah terpaksa bongkarkan segala rahsia....Jadi itu lar yang buatkan Miss Iqah sedih tue.....Cian Miss Iqah kan...Huhuhu.....Jahat kan dia....Nak wat camne????Terpaksa citerkan gak ar....

Hope die berpuas hati ngan jawapan yang Miss Iqah berikan.....


Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay