Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Im Confused????
18 September 2011 | 6:06:00 PM | 0 weird people
Kadang aku sendiri tak mengenai perasaan aku kat dia.......Apew btul ke hati aku dah btul2 terikat ngan dia????????Atau hanya perasaan tuk cuba melupakan seseorang yang masih ag berbekas dalam hati aku............Aku sendiri tak tau yang aku tak leh hidup tanpa dia atau aku masih dibayangi si dia yang dulu???????Mustahil tuk aku benar2 melupakan seseorang yang menjaga aku dan mengambil berat mengenai aku selama 2 taun sebelum nie.........Aku bukan bodoh dan permpuan yang mudah melupakan perasaan aku terhadap seseorang............Dari aku darjah 6 ag aku setia menanti sehingga kan si dia mampu membuka pintu hati aku tuk si dia.........Dah tempoh 2 taun bukan tempoh yang singkat bagi aku tuk secara tiba-tiba melupakan segalanya..........Aku sendiri tak tau nak cakap camne,yang aku masih menantikan dia......Aku sendiri tak tau caranya memberitahu yang aku masih menetikan dia dan belum bisa melupakan si dia..........

Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay