Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Hanya Dia atau Sume Pelaut Begitu????
22 August 2012 | 8:39:00 PM | 3 weird people
Hye followers n bloggers.....Selamat hari raya sume.....Sebenarnya hari nie Miss Iqah nak luahkan isi hati n perut nie yang tengah sakit nie dari semalam ag.....Memang terasa sakit sampai hari sebab perangai tak ubah2 gak walaupon dah bagi peluang yang banyak....Memang kadang2 tue laki2 nie tak sedar kot yang diorang tue ada orang sayang.....Kew Miss Iqah nie yang bodoh????


Miss Iqah bukan mintak apew pon.....Lain lar klu mintak dia belikan rantai emas kew,berlian kew,
BlackBerry Torch 9810 yang dah lama Miss Iqah idam tue kew...Miss Iqah cuma mintak perhatian dari dia sikit jew pon....Tue pon salah kew????Miss Iqah tunggu dia 8 bulan tanpa khabar berita tanpa ada sikit pon rasa dendam....Bila dia tunggu panggilan nak belayar Miss Iqah ingatkan dapat lar Miss Iqah berikan sikit perhatian  kat dia sebelum dia naik kapal tak lama lagi....Tak penah ada pon dalam hati nie perasaan dendam atau marah kat dia selama 8 bulan nie.....Cuma ntah lar....Bila dia duk wat pangai yang sama lepas apew yang Miss Iqah bersabar selama nie baru Miss Iqah terfikir....

Apew sebenarnya yang dia nak dari hubungan kami nie Miss Iqah pon tak tau......Miss Iqah nampak macam dia tak sius pon dalam hubungan nie......Klu setakat nak permainkan perasaan orang napew lar sampai macam nie teruk?????Apew dosa Miss Iqah selama kami kenal???Mungkin bila kami bersama Miss Iqah banyak larang dia wat banyak perkara.....Tapi tak bermakna Miss Iqah Queen control kan????Miss Iqah cuma tak nak dia jatuh sakit sebab risaukan dia.....Orang selalu kata pelaut nie jahat???Betul kew????Sampai skunk Miss Iqah masih tak percaya sume tue walaupon cara layanan dia kat Miss Iqah seolah2 mengiyakan statement tue....

Miss Iqah terasa semalam bila dia cuma jamah sesudu jew kek yang Miss Iqah belikan tuk dia sempena setahun hubungan kami walaupon selama 8 bulan Miss Iqah seolah menanti kan bulan jatuh ke riba bila terpaksa menantikan dia bagi mesej,kol n wish bezday......Tapi tak penah ada......Klu orang lain boleh merasa pasangan diorang menjadi orang pertama wish bezday diorang,Dia plak jadi orang terakhir yang wish bezday Miss Iqah tue pon setelah 5 bulan berlalu.....Apew agaknya salah Miss Iqah sampai camni sekali hubungan yang Miss Iqah kena lalui????Orang selalu kata Only The Best Man Can Go To Sea N Only The Best Woman Can Be With The Best Man.......Tapi ntah lar.....Nak kata Miss Iqah nie tak cukup sabar asenya dah cukup sabar kot....Cuma mungkin dia yang tak bapew nak hargai kasih sayunk yang Miss Iqah bagi kat dia kot???

Setiap kali Miss Iqah ajak dia mesej atau berbual dia mesti bagi alasan.....Katanya dia ada masalah.....Padahal setiap kali itu lar alasan yang dia ulang.....Dia tak sedar kew????Miss Iqah pon terfikir yang dia nie tak perasan kew yang dia guna alasan yang sama berulang kali  tuk menjauhi diri dia tue dari Miss Iqah????Bila Miss Iqah tanya apew masalahnya dia kata dia cuma nak bersendirian...Sedangkan dah 8 bulan Miss Iqah bagi masa tuk dia bersendirian tuk persediaan praktikal di atas kapal....Bila masa hampir tiba tuk dia naik kapal Miss Iqah ingtkan dia akan luangkan masa yang ada tuk bagi kata semangat tuk tunggu dia ag lama tapi perangai dia ag wat Miss Iqah terfikir apew dosa Miss Iqah kat dia sampai dia bagi layanan macam tue kat Miss Iqah......Mungkin sebab Miss Iqah tak cantik kot sebab tue dia tak nak sangat kat Miss Iqah....Abis klu setakat nak permainkan Miss Iqah napew tak lepaskan Jew????Miss Iqah nie cuma gadis biasa jew pon...Pakai tudung plak tue.....Mungkin tak seksi macam pompuan kat tempat dia belajar tue.....Tapi napew dia masih nak kat Miss Iqah klu dah Miss            Iqah nie tak seksi macam pompuan tak cukup kain tue????

Tak faham tul kan????Dia suka sangat habiskan masa dia dengan tido....Memang nya orang keja laut nie tak cukup tido kew????Bukan Miss Iqah tak faham dia tapi asenya dia kot yang belum terfikir pengorbanan yang terpaksa Miss Iqah lalui tuk kekal bersama dia.....Laki2 mungkin seronak bertukar2 pasangan tapi tak bagi pompuan....Mungkin ada pompuan yang macam tue tapi bukan Miss Iqah....Bila dia wat camni kadang2 Miss Iqah terfikir salah Miss Iqah kew tunggu dia selama 8 bulan?????Atau memang dia tak sayang Miss Iqah?????Atau Miss Iqah yang terlampau syok sendiri menanti??????Atau dia memang jenis yang tak suka pompuan?????Atau dia memang takkan hargai perhatian yang Miss Iqah bagi kat dia?????Atau dia memang sayunk kan Miss Iqah tapi tak nak tunjuk n cuba seksa batin Miss Iqah ngan perangai dan kerinduan terhadap dia.....

Klu nak dicoretkan masih banyak kesan calar kat hati nie....Tapi sudah lar dulu tuk renugan laki2 bloggers n followers n kengkawan yang rapat ngan Miss Iqah.....Miss Iqah nak share satu lirik lagu lar yang Miss Iqah minat sangat......Korang nyanyi lar klu tau k.....Tatata......

Jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yakin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini

Pertengkaran yang terjadi
seperti semua salahku
mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernahkah kau berfikir
sedikit tentang hatiku
mengapa ku yang harus selalu mengalah
pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

Jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yakin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini

Mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernahkah kau berfikir
sedikit tentang hatiku
mengapa ku yang harus selalu mengalah
pantaskah hatiku masih bisa bersamamu


Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay