Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Ku Pilih Hatimu....
03 November 2012 | 8:33:00 AM | 0 weird people
Hye followers n bloggers sume....Miss Iqah harapkan korang sume sihat2 belaka lar k.....Ntah apew lar yang bakal Miss Iqah curahkan hari nie kat diari busuk Miss Iqah nie.....Miss Iqah rindukan dia.....Hanya Allah jew tau macam mane Miss Iqah masih sayang n rindukan dia.....

Miss Iqah tau yang kita manusia biasa nie tak mampu tuk patahkan balik masa yang kita dah lepaskan.....Salah Miss Iqah kew tak menjaga dia sebaiknya?????Tapi Miss Iqah rasa Miss Iqah dah jaga dia sebaik mungkin dan semampu Miss Iqah.....Tapi  dia tetap pergi macam yang dia hendakkan....Sume orang kata cinta pertama tue akan selalu menjadi yang terbaik dalam hidup kita kan....Miss Iqah klu leh nak dia balik macam dulu macam mane kitaorang penah lalui....Ia tak mustahil sebab Allah dah susun jodoh yang terbaik tuk kita kan....Jadi kita kena tima sebaiknya kan.....

Klu dah memang jodoh kami sejauh mana pon kami pergi ia tetap jodoh kami......Cuma yang membezakan wat masa nie kami terpisah.....Mungkin satu hari nnti kita akan berjumpa dan mengenali hati budi masing2 balik kan.....Sume itu akan berlaku dengan adanya doa kan.....So kita jgn peah putus berdoa k....Miss Iqah tinggalkan korang dengan lirik lagu kat bawh nie k......Love koranng sume.....Take care....

ku pilih hatimu tak ada ku ragu
mencintaimu adalah hal yang terindah
dalam hidupku oh sayang
kau detak jantung hatiku

setiap nafasku hembuskan namamu
sumpah mati hati ingin memilihmu
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku

janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

setiap nafasku (setiap nafasku)
hembuskan namamu (hembuskan namamu)
sumpah mati (sumpah mati)
hati ingin memilihmu (ku milikmu)
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku ooh

janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati

tolonglah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti aku tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati
cinta sampai mati


Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay