Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Awak Jangan Lar Nanges........
13 October 2011 | 5:36:00 PM | 0 weird people
Awak saya sendiri tak tau sama ada awak btul btul berubah atau main2 lagi........Tapi cara layanan awak sangat baik dan membahagiakan saya..........Saya suka bila awak cari saya tiap-tiap hari camni......Saya rasa seronok dan bahagia........Awak kata awak nak saya jadi milik awak tuk seumur hidup awak.......Saya rasa bahagia walaupon dalam hati saya rasa takut sangat awak pegi tinggalkan saya cam dulu..........Petang nie awak col saya cam selalu.........Awak kata awak rindu saya sangat2.........Awak nak saya ada depan mata awak sekarang juga.........Tapi kita kan berjauhan camne saya nak ada dekat ngan awak?????????Awak nanges bila saya cakap camtue......Awak sedih sampai camtu.......Saya tau awak mungkin dah nyesal sebb selama nia abaikan saya.......Tapi tolong ye,jgn nanges........Saya tak suka dengar awak nanges............Saya tak nak awak sedih sebb jarak kita nie...............Awak kena kuat n sabar k...........Tak lama agi awak balik kita jumpa k......Jgan isau k........Jangan nanges ag.........Awak kan laki2,ane leh nanges.......Tak elok tau........Hilang ensem awak nnti.........Awak jngn nanges ea.........Saya pon sayang n rindu kat awak kat sana........Jaga diri n pemakanan k...........

Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay