Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Saya Rindukan Awak!!!!!
10 November 2011 | 8:50:00 AM | 0 weird people


Apew khabar lar kekasih hati saya kat Melaka tuekan.......Nak wat camne,klu mesej dia pon wat bazirkan kedit jew.....Ukan dia nak balas pon.....Dari sakit hati n marah2 kat perangai die tue lebih baik lar saya sabar jew.....Owang kata setiap kesabaran ada hadiah dia.....Jadi lebih baik kita bersabar nnti ALLAH bg kita hadiah k....Hehehe......Agaknya apew lar hadiahnya kan.....Tak nak lar hadiah bukan2 pon.cukup lar sekadar rahmat n keredhaan ALLAH sepanjang saya idup kat dunia nie k.....Tapi walau camn pon,hati sapew lar tak marah bila tak dilayan oleh pakwe sendirikan.....Tapi nak wat camne.....Kena lar belajar bersabar dari skunk.....Nnti klu dah belayar ag lar tak dapat mesej kan.....Jdi dah mungkin jodoh kita camtu.....Kena redha dan bersabar lar......Sabar kan separuh dari iman.....Memang kadang2 ase marah btul tapi apew lar daya yang saya adakan.......Huhuhu.....Tak pew lar sabar adalah jawapan yang baik tuk segala2nya......Ag pon kengkwan ada tuk teman saya....Diorang sentiasa mengembirakan saya.....

Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay