Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Apew Ada Dalam Hati Dia????
08 December 2011 | 10:03:00 AM | 0 weird people


Agak2nya klu ALLAH bagi kuasa kat sume orang tuk dapat membaca hati orang lain apew agaknya yang akan terjadi kat dunia nie ye?????Napew Iqah fikir camni ea.....Sebabnya Iqah teringin nak tau apew yang ada dalam hati hubby Iqah tue.....Iqah bukan nak kata dia curang,tak setia kew,tapi dari perangai dia tue btul2 wat Iqah rasa terseksa n tertekan........Dia dah tak macam dulu waktu kitaorang skul n waktu kitaorang jumpa balik selepas 6 taun.....Dia macam dah jadi orang lain skunk nie.......Iqah teringin sangat klu leh nak baca isi hati dia tue......Nie bukan masalah percaya atau tak,tapi dari perangai dia tue,macam dia menyembunyikan banyak perkara dari Iqah......Yew lar klu dia dah tak suka kat Iqah lebih baik bagitau skunk kan daripada kita orang bergaduh n saling membenci nanti kan susah.....Iqah memang lar mengharapkan yang terbaik dalam hubungan kami nie,tapi klu Iqah jew yang berusaha seorang diri mempertahankan hubungan pon tak guna sedangkan dia tak penah ada hati kat Iqah pon......Kan Iqah dah jadi SYOK SENDIRI jew camtue......Iqah tak nak lar dituduh SYOK SENDIRI plak kan.......Nak tau napew Iqah besar kan tulisan SYOK SENDIRI tue???Sebab Iqah rasa dihina n dipergunakan dengan hubungan nie.....Nak tau sebab apew Iqah rasa camtue?????Sebab setiap kali Iqah cuba bersuara nak tau masalah dia,yang Iqah dapat cuma tengkingan n kata-kata kesat yang kadang2 dia terlepas cakap.......Sampai skunk Iqah masih ingat ag malam yang wat Iqah btul2 patah hati n smpi skunk Iqah dah malas nak tanya ag......Iqah masih ingat macam mane dia tengking Iqah malam tue,ucapan yang tak sedap didengar yang kuar dari mulut dia.......Iqah tak tau apew yang Iqah patut buat.....Tapi Iqah berharap sangat dia dapat baca entri Iqah yang nie......Sebab entri nie memang dibuat khas tuk meluahkan apew yang Iqah pendam selama tiga bulan kitaorang bersama......Iqah bukan nak kata Iqah tak bahagia,Tapi klu nak ikutkan peratusan kebahagiaan yang dia penah bg kat Iqah dalam masa 3 bulan nie cuma 20% jew......Iqah bukan nak kata dia jahat.....Tpi itu lar yang Iqah rasa sejak dia balik kew MELAKA lepas raya kelmarin.....Sejak tue bila dia ada masalah jew sume nya salah Iqah......Iqah dah jadi takut nak ceritakan masalah Iqah kat dia.....Iqah dah jadi takut nak cakap ngan dia melalui fon,sebb takut dia marah2 n maki2 Iqah macam kelmarin ag......Skunk nie sume masalah dia,Iqah tak tau......Dia balik sini kew tak,dia exam bila,dia makan kew tak Iqah dah tak berani nak tanya......Klu Iqah nak tau sangat pon Iqah terpaksa tanya kat orang lain.......Iqah selalu berharap n berdoa dia jadi orang terakhir dalam hidup Iqah n Iqah harap kitaorang kekal sampai akhir hayat walaupon Iqah terseksa......Sebabnya,Iqah ikhlas tima dia walaupon Iqah sendiri tak tau sama ada dia ikhlas atau tak ngan Iqah......Jadi Iqah harap dia dapat baca entri nie......Supaya dia tau apew yang Iqah rasa nie.....Sebab Iqah dah tak berani nak luahkan melalui mesej atau col ag.....Sebab bila Iqah col pon,Iqah cuma dapat marah then dia letak fon sebelum Iqah sempat ucapkan apew2......Seperti yang terjadi waktu Iqah nak wish gudluck aritue lar.......Belum sempat Iqah ucap pape dah kena marah.......Skunk nie klu Iqah rindu dia sangat2 pon Iqah tak bagitau pon kat dia,paling yang Iqah berani nak wat pon Iqah akan send satu mesej yang sama jew tiap-tiap hari.....Apew kandungan mesej tue??????Mesej yang Iqah send tiap-tiap hari tue akan berbunyi camnie......JANGAN LUPA MAKAN,JGA DIRI N KESIHATAN,JANGAN TINGGAL SOLAT........Tue jew lar yang Iqah berani send wat masa nie.....Sebab mesej tue sebagai peringatan yang Iqah sentiasa ingat dia n sentiasa bertahan ngan perangai dia.......Cuma Iqah berharap satu jew,klu dia dah tak suka n takde sayang ag dalam hati dia tuk Iqah,tolong lar bagitau Iqah supaya Iqah sedar diri......Korang nak tau entri nie khas tuk sapew ea?????


Tuk orang yang dalam gambar nie......Klu tak jelas ag biar Iqah bagitau ag yang entri nie khas buat tuk laki2 yang beruniform putih kat sebelah tue n bloggers laki2 yang selalu melukakan hati pompuan ataupon senang cakap kekasih diorang..........Entri nie tuk bagitau kat sesetengah lelaki yang terkadang diorang terlupa n terlalai menjaga sesuatu yang dah jadi milik diorang sampai diorang terlupa dan tak sedar pompuan tue terseksa ngan layanan dalam hubungan yang diorang bina.......

Panjang kan entri Iqah kali nie.....Sowi lar......Mesti penat nak baca kan......Nie pesanan khas wat bloggers lelaki yang dah ada makwe atau berkahwin tue kan,jaga lar pasangan korang baik2 sebab kadang2 kita leka cari sesuatu yang lebih baik dari die sedangkan bila kita dah ilang dia baru kita tahu yang dia lah yang terbaik tuk kita........Ok lar....Papai sume.....

Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay