Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Ntah btul kew tak tue?????
23 December 2011 | 8:07:00 AM | 0 weird people

Hai sume bloggers.....Ok klu tengok tajuk Iqah tue cam suspen jew kan......Hahahaha.....Gelak orang jahat skit.....Tapi jgn salah faham k....Iqah orang yang baik......Huhuhuhu.....Tajuk tue khas tuk cinta hati Iqah yang ntah betul kew tak tentang setiap perkataan yang kuar dari mulut dia......Mau tak nyew rasa nye dah dua hari dia balik dari tempat neraka tuk Iqah tue......Mane tak nerakanya abis klu dah balik sana jgn harap ar Iqah dapat layanan cam makwe orang lain yang pakwe diorang  pegi belajar gak.......Macam ar dia sorang jew blajar....Dah ar dia tak mesej Iqah bagitau yang dia nak balik.....Kena orang lain gak yang kuarkan suara bagitau diorang dah balik umah.....Dah lar kedekut masa,suara pon kedekut nak kuar kan.....Ok that's it......Pastue kan malam Iqah col ar sebab bengang sangat dah kan.....Kat MELAKA pon sibuk dah balik umah pon takde masa sikit tuk Iqah kew.....Pastu dia cakap yang dia acccident baru balik dari ospital......Hurmmmm ntah btul ntah tak.....Macam Iqah bgtau kat entri sebelum nie lar yang hati Iqah nie dah beku.....Jadi bila dia cakap camtue pon,hati Iqah cam besa jew siap leh bermonolog ag tentang itu......Bukan apew tapi hati nie dah selalu sangat kena toreh dan dicarik2 jadi dah malas nak jadi terlalu penyayang......Sebab bila kita nie terlalu sayang laki2 nie senang jew perbodohkan pompuan tue.....Macam yang Iqah penah lalui ngan Ex Iqah sebelum nie iaitu Faiz....Dia nie lar yang wat kan Iqah tak percaya ag cakap laki2 nie....Bayangkan 2 taun dia tipu Iqah.....Iqah punya ar setia n caring giler kat dia......Tapi rupanya Iqah diperbodohkan jew......Dia leh bercinta ngan pompuan lain,ngorat pompuan lain belakang Iqah.....Then bila dia punya rahsia hampir terbongkar Iqah plak yanng kena maki hamun dia......Lepas tue memang Iqah dah malas nak layan  laki2 ag........Iqah tak mau diperbodohkan ag.....Sebab laki2 zaman skunk nie memang banyak SPARE....Bukan leh percaya sangat....Ntah bila kat perak nie dia kata ar sayang kat Iqah,tpi bila balik MELAKA kata sayang kat pompuan lain plak.....Sebab tue sibuk memanjang klu kat MELAKA tue.....Bab ngorat kan hal laki2....Jdi ntah btul kew tak bila dia cakap dia tunggu 6 taun tue.....Klu dia btul tunggu Iqah 6 taun nie bukan caranya layanan yang Iqah patut dapat dari sorang laki2 yang semestinya  teramat merindui Iqah sebab dia terpaksa tunggu Iqah selama 6 taun.....Layanan yang Iqah dapat tetap sama jew macam mane Faiz layan Iqah dulu....Jadi Iqah sendiri dah mula hilang kepercayaan kat dia....Dah ar Iqah dah letih membebel nie.....Apew2 pon Iqah tetap berdoa dia yang terakhir tuk Iqah n Iqah gak berharap satu hari nanti dia akan berubah demi kebahagiaan kami....Itupon klu Iqah tak bertepok sebelah tangan lar kan......Ok ar bloggers.....TOLONG TINGGALKAN TAPAK KAKI KORANG KAT CHAT BOX IQAH K,SUPAYA IQAH TAU KORANG DAH SINGGAH N JANGAN LUPA FOLLOW.....

Welcome to my blog
Spectacles Said

Welcome to Spectacle world . Please don't copy anything here . Because all entry is my own idea and please respect it......And Sorry If My Entry In Bahasa Rojak...Hahaha...And Please Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)

CURRENTLY : Spectacles
STATUS : Harap maaf kerna entri yang tidak diupdate..Miss spectacles sedang busy study buat masa ini. Harap maaf!!!


Spectacles Chatbox
Leave your footprint here

No harsh words.
Please put your blog link.
Anonymous not allowed here
Spectacles here
Please Follow Me Okay